lördag 15 juli 2017

Sitter

här hemma och filosoferar, asså jag hade säkert kunnat köpa 1 an och trivts som fan, men vet ni vad att jag verkligen älskar att bo här! Och DAMN va prylar jag äger! Så när vi väl flyttar så ska Fröken rensa! Det ska bli minimalism, ha ha ha 😂😂😂😂somvi någonsin skulle lyckats med det! *ASG*

Anyway, haft en riktigt bra dag, även om Elfving påpeka att jag va taggarna utåt, men ibland sörrö så stör jag mig på henne + människor som avbryter mig mitt i en mening och fortsätter om sin sak, eller att upprepa sig 16 gånger, jag hör! Jag frågar om jag inte är med, jag är inte efterbliven!
Anyway, det va trevligt och framförallt behövligt, men ibland så lyssnar hon inte alls på mig vilket jag blir extremt arg på. Ja, ja jag säger inte att jag är perfekt men sådana saker får mig off.

Det mesta jag stör mig på har en då inte med någon annan att göra med en mig själv, och det orkar jag inte ens gå in på. Så over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar