tisdag 11 juli 2017

Vart tyvärr ingen

promenad igår, mer en till Brommaplan men tack det räckte för inatt så tog jag faktiskt på mig gnet.
Nån station bort från mig, och jag kan säga att jag vart mer än chockad!!!!
Seriöst är det någon som fått jobba i natt och dessutom skrivit rapporter samt felanmält allt så är det jag!
Nivån på det här företaget hos vissa kollegor är fan i mig below noll! Jag mådde både psykiskt/fysiskt illa när jag klev in här. *urk* men fan för att jag kan om jag vill, och det mina vänner vart ett grispass av dess like!
Nu är det i alla fall gjort och fy fan va bra jag har det på min fasta station! Jag behövde tydligen få en ögon öppnare. Jag mår till humöret också mycket bättre, ni vet ett gympass på jobbet brukar göra susen.
Ska försöka ta mig en promenad idag. Nu sitter jag mest på och funderar om jag hade någon lax hemma eller om jag måste tänka om menyn för dagen helt å hållet. Aja, det löser sig. Nu ska jag mig en svänga, sedan blir det att öppna den lille lille lille stationen.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar