tisdag 25 juli 2017

Att kliva upp

Mitt i natten är inte riktigt min grej! Men efter orolig sömn på ca 5 ½ h så tvingade jag mig själv upp. I ren och skär panik började jag städa, jag hade dessutom gjort listor på vad jag skulle göra.
Så kort och gott upp och damma/ dammsuga/ moppa/ rensa/ göra rent i kylen och städa, samt slänga in en tvätt.
Vi får ju besök från USA på torsdag och då kan det ta med fan inte se ut som hur som helst! Eh nä!

Tack och lov att man slängde ihop en lasagne för nån dag sedan! FYI! Lägg in korvstroggen i frysen!!!
Anyway, jag fick i mig kaffe idag, så nyss åt jag frukost och är i princip helt slut. Aja, i morgon skall jag storhandla med Babe, det är fan schema nu!

Fuck it, är så stressad över att inte hinna med allt så det är löjligt, men på något sätt skall det gå.
Det var bara det, nu måste jag göra inköpslistor! Herregud! Det höll jag seriöst på att glömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar