söndag 29 november 2015

Egentligen

är jag helt ansvarslös och knäpp i hela huvudet då jag går och beställer ett par vinterskor då jag absolut inte har råd med någonting, men skitsamma jag var tvungen då mina gamla från förra året har gett upp och jag enbart äger och har tunna/lätta dojor, det kommer man fan inte långt med om det blir snö.

Fuck it, jag får sälja min själ eller något.
Ah min termos är helt fantastiskt bra i alla fall! En halvliter kaffe följde med mig snällt till jobbet! YEY! Så nu är humöret en aning bättre.

Jag förstår dock inte vars fan, min dag tog vägen! och vad det var som tog så jävla långtid!!!!
För vips så var klockan tokmycket! Jag måste ha rört mig supersegt! Slowmotion! Ja jag vet inte, men hur som haver så fick jag sällis till Fridhemsplan av min granne, han är faktiskt ruskigt trevlig. Snackade om släktforskning o s v. Så tiden gick snabbt i alla fall.

Anyway, sedan fick jag hjälp av Johan och Nichel när det gäller smakråd för vinterskorna, ja asså grejen är ju den att vi alla älskar skatedojor, och när det kommer till smakråd så vet jag att grabbarna kan sitt shit. Så tacka fan för killpolare! Mycket nöjd måste jag säga.

Annars så händer det inte så mycket, det är ruggigt väder idag, en sådan här dag vill man ju knappast vistas i skiten. Jaha, nähä, nu ska jag lägga puzzel over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar