lördag 13 februari 2016

Ack så trött

kom hem i morse, vet faktiskt inte vad jag gjorde men tiden drog som vanligt iväg och innan jag ens hinner blinka så är klockan närmare halv elva innan jag lägger mig! Seriöst! Det här funkar inte!
Jag måste bli bättre på att krypa i säng, mycket, mycket tidigare för jag går upp sjuktsent!
Jo jag lagade mat när jag kom innanför dörren! Men det tog inte mer än 30 minuter, jag undrar va fan jag gjorde som tog så lång tid! Damn it!
Anyway, jag ska faktiskt försöka gå upp vid 16-17 i morgon så man hinner göra lite saker.
Jag hoppas natten blir lugn då det var stökigt deluxx runt hela staden igår.
Idag vart pwn knappa 6 km, ruskigt dåligt, men bättre än ingenting. Är dock fruktansvärt trött, känner mig fortfarande helt nyvaken i skallen även om jag sänkte mer än 1 liter kaffe idag.
Hoppas man är piggare i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar