fredag 26 februari 2016

Det ska inte stickas under stolen

att jag är på ubersämst humör just nu.
Allt känns helt åt helvete, och jag tolkar allt fel, eller analyserar sönder allt, man kan börja undra om det är Berta-Britta, ja den skiten ska ju visserligen förpesta mitt liv nästa vecka, så PMS och deppighet/bitch mood allt samlat i ett - YEY! Makes Jesse a happy fucking camper! NOT!

Ja och den där influensahoran som förpesta våra liv i några veckor! Gah! Some good fucking gone to waste! God damn it! Med andra ord inget sådant sedan dackefejden.

Ja, ja och sedan en hälsa som tar allt för fucking långtid på sig att återhämta sig! Ja, allt känns skittungt just nu, ja det känns som allt bara fallerar. Vi ska fan inte gå in på jobbet, för där har jag en kärdel av svordomar just nu och mitt blodtryck kommer skyrocket!

Anyway, gårdagen var väl rätt lugn tills jag skulle sova, för då börjades det donderas med borrar osv, jag låg och morra, var så fruktansvärt förbannad runt lunch vart det tyst och då däckade jag av ren utmattning. Glömde helt bort i min ilska att sätta larm samt att messa Frida över att jag kanske inte skulle med till Citygross så runt 19 tycker jag att det knäpper till och jag vaknar, lyfter upp huvudet och lyssnar, lägger mig igen och är precis till att somna då hör jag hur det rings på dörren i 190. Upp som ett spjut, lyckas ta på mig morgonrocken och öppnar dörren, där står Frida fräsch som en liten blomma. Själv så kände jag mig som en vissen tistel. Hon kom in och jag langade på kaffe.
Hon hade med sig skatter, jajemän, asså jag har världens bästa vänner, inte nog med att Fröken langar fram en matlåda! Eh, yeah! Ni läste fan rätt! Kaffe! Assssssssssssssåå va!!!!!! Jag kan inte annat än nästan börja grina! KAFFE! Det är fan renlycka! Sedan ett par kickass örhängen!

WTF! Asså är jag bara världens mest tacksammaste JESSE! Även om humöret är som 2 världskriget! Satt och snackade lite och kollade på lite tv, sedan styrde Fridalainen upp sig för CityGross och jag försökte desperat vakna.
Tänkte att jag skulle skita i PWn men jag vet ju vid det här laget att jag mår bättre av att röra på mig och röra av mig ilskan. Så även om jag egentligen ska vila i mängder så gick jag lite en då. Ja det märks att flåset är sämst, och att jag blir yr, men jag kan inte låta bli.

Kom till jobbet och ja, vi behöver inte ens gå in på natten för då ökar det där jävla blodtrycket och jag känner hur ilskan redan gror.
Hade först tänkt att åka till Mr idag, men han ska upp skittidigt och dessutom jobba så jag sket i det. Vi får väl ses på söndag, sade hon med 100% glädje! NOT!

Vart typ helt ställd av honom i telefonen igår, där han skämta om att jag sökte någon way out i förhållandet, och så fort vi hade lagt på börja mina tankar mala på som en jävla motorsåg. När allt är skit, ser man fan bara negativa saker, när man inte fått sova tillräckligt så är man ett psykfall, FINNS EN ANLEDNING VARFÖR SÖMN ANVÄNDS SOM TORTYRMEDEL! inget är bra, sedan ifrågasätter man allt, precis allt, och sedan tolkar man saker som man själv vill.
Så jag tog ett djupt andetag och messa honom lite snabbt. Jag ska fan inte vistas eller prata med människor när jag är på detta humör.

Snackade med Elfving också men vart så irriterad på allt, och jag fattar att hon är på jobbet osv. men kan känna mig så sidosatt osv. och det bara rann över, eskalera något kopiöst. Sedan så börja jag gråta i mängder för att jag är så in i helvetes frustrerad på jobbsituationen. Skrek obscena saker i mängder så det ta med fan eka igenom stationen. JA så är det bra, nej!

Det blir nog bättre, hoppas jag på någonstans, slutar tack och lov snart och ska dra och handla mjölk för den här Fröken har fan inget vettigt till Kaffet i morgon och det går ta me fan inte!
Nä Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar