onsdag 24 februari 2016

Även om sömnen

vart lidande, för sov verkligen som en kratta så var dagen desto mer givande. Den började med att jag släpa mig upp, även om varenda cell i kroppen skrek! ÄR DU DUM I HUVUDET! SOOOOOOVA!
Det hjälptes inte, upp och hoppa, in i duschen, på med fejset och kläder, sedan iväg till Elgiganten. Yes, ut i kylan och promenera raskt iväg, var fan i mig svimfärdig och när jag väl kommer in så informerar dom mig om att det bara är ett paket, det andra har blivit försenat *suck* Aja, det vart en röd brödrost till Elfving, jag har gått och väntat på den här sedan i December, den har vart slut överallt! I dagarna kommer även vattenkokaren, ja asså hon fick det i julklapp från mig men det har vart ur sortiment sedan december så det var på tiden att de kom. Smidigt gick det ju i alla fall.

Sedan så handlade vi i Bromma, vi var helt inställda på räkor, men tjo fick vi, ingen aioli, inga räkor så vi fick prioritera om middagen, det vart en skaldjurspasta med ostronskivling, helt okej, och världens enklaste att göra. Elfving var nöjd, så det gör mig glad. Fick även låna skruvmejseln för att fixa duschen så nu är Eriks tejp borta *ler* det såg helt galet ut, men tacksamt för det var faktiskt en mall att skruva efter :) Tack babe <3
Efter all mat så titta vi på film, 2 ½ film den första kände jag inte alls för nån skräckis va den nu hette, och de två andra var fan helt sevärda. Crimson Peak och The last wirch hunter. Vi hade lite paus i allt också och åt lite till och sedan titta vi vidare. Behövde verkligen en dag där jag bara vila och gjorde absolut ingenting vettigt. För kroppen känns så mycket bättre, och humöret lika så, börjar sakta återhämta mig! YEY!

Vi har hunnit ta tag i semestern också, så i morgon ska skiten in. Det är alltid lika roligt när vi ska ta tag i måsten, båda två är motvilliga och tror att det ska ta sjuktlång tid och vara pisskrångligt men när vi väl gör det och faktiskt tänker efter så tog det fan inte mer än 10 minuter och vi visste när vi skulle iväg osv. Asså, jag säger det! Att vi alltid ska vara så motvilliga, Va! När vi vet att vi äger på att sätta saker i rullning, fixa, planera och action, det är bara det att vi måste vilja och orka! Det är det där att ta tag i det! FFS kvinnor, skärpning! *asg*

Att vi är så knäppa va!
Nä men som sagt det var välbehövlig kvalitetstid med Elfving, behövdes för vi har fan inte setts på en evighet. Det var en supersuper super bra kväll, nu ska jag strax bädda ner mig, och tänker fan sova så länge jag bara kan, för det behövs känner jag. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar