måndag 22 februari 2016

Dagarna

har gått in i varandra, och vi har haft sjukstuga deluxx, i fredags eller lördags kom vi iväg och handla, bara det var en pers.
Sedan kuka magen ur deluxxx, asså den har vart rutten men nu snackar vi super urkukad! Jag är inte 100% någonstans och hade nu i efterhand behövt stanna hemma minst en dag till men orkade för mitt liv inte gå till läkaren osv. Så natten har vart helt sjukttung, och  toalettbesöken har avlöst varandra.
Jag har gått på sparlåga, hasat mig fram, suttit varannan minut och vart helt slut, det började tillslut svartna rätt hårt framför ögonen på mig, och då gav jag upp, gjorde det absolut nödvändigaste.

Nu sitter jag och väntar på att få gå hem. Kunde dock inte bett om bättre sjuksällskap, världens bästa pojkvän helt enkelt och jag är så tacksam över att han vart där.
Nä nu får det här faktiskt vara nog för är extremt trött på att vara dålig. Jag vill bara vara frisk och kry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar