onsdag 10 februari 2016

Det tog emot

att åka hem, så in i helvete, Mr stackaren har ju gått och blivit sjuk, usch plutten :/
Satt och övervägde om jag skulle åka dit eller hem, ville verkligen inget annat, men efter snack med kollega, som påpeka en jävla massa punkter, så som att Mr dessutom skulle säkerligen känna sig sämst om du vart sjuk, du ska jobba i helgen? Ja visserligen hade han rätt på den punkten. Du snackade om konsert på måndag, tänk om du blir sjuk till helgen och inte kan gå, visserligen men risken finns ju fortfarande. Ja som sagt han rabblade en jävla massa och jag kände mig usel som flickvän när jag klev innanför dörren här hemma. Hade ju kunnat laga mat och pyssla om honom, ja det kommer jag garanterat göra om han inte blir bättre. Då är det inga ifs and buts.

Ja jag har lagt sökningen på hyllan för idag i alla fall, var på vippen och börja gråta för jag var och är så förtvivlad.  Fick i alla fall sällis hem i hällregnet! Nu ska jag nog bädda ner mig, FUCK LAXEN! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar