torsdag 25 februari 2016

I dag har det vart

lite deppigt.
Har som vanligt 100 miljoner tankar i skallen och har verkligen försökt att bara att skjuta allt åt sidan, men det är fruktansvärt svårt ibland.

Jag orkar inte heller gå in på vad det är för det är inte en grej utan femtioelva. Tror också att en bidragande orsak till allt, är helt enkelt att jobbet fittar sig varenda natt, det är fan i mig ryskroulette, och rent säkerhetsmässigt är jag urleds.

Jag hoppas den här helgen blir lugn för just nu orkar jag inte med några större skandaler. Smidigt, in and out och sedan hem. Yey.
Mår i alla fall mycket bättre, tack och lov! Så nu håller jag alla tummar och tår att jag slipper allt som heter sjukdomar resten av 2016.

Jag lyckades även pilla in semestern i natt, så ett mindre problem. Ja, ja nu ska jag betala mina räkningar. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar