tisdag 23 februari 2016

Det går sakta

framåt, är väl en aning piggare idag måste jag medge.
Jag har fått sova i mängder i alla fall, och sömn är ju den bästa medicinen. Det stod någon och ringde på vid elva halvtolv snåret, men jag vände och somnade om, asså bara NEJ! Människor får fan i mig dyka upp mellan 8-9 för sedan sover jag som en stock och i och med den här influensan så behöver jag fan i mig kurera mig. Jag går av idag, och jag hade tänkt göra en jävla massa saker, men inser själv att det blir fan i mig att laga mat, sedan är det tokvila som gäller, ska jag orka resten av veckan, för det vill jag, så är det fan i mig vila som gäller. Kroppen orkar inte hur mycket som helst.

Den här sjukperioden har dragit ner på mitt humör något kopiöst, och känner mig allmänt jätte uber deppig, och jag hatar sådana dippar i humöret, så jag ska försöka pigga upp humöret med lite annat i morgon än massa jävla måsten. Måsten får helt enkelt vänta.

Anyway, är sjukt irriterad på något helt annat och det är arbetsrelaterat, inte nog med att det saknas arbetsredskap så är rutinerna på stängning under all kritik. Jag väntar bara på den dagen då någon blir knivstucken eller grovt misshandlad så det kanske blir någon ändring på det här. Det är extremt påfrestande att inte ha en säkerhet på natten.

Nä nu ska jag jobba vidare har fan inte tid för det här, over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar