lördag 13 februari 2016

Snacka om att jag var helt slut i morse

hade t o m svårt att hålla ögat öppet på hemköp, tur att jag hade en inköpslista GOD DAMN IT!
Anyway, kom hem och rasade i princip, och somna på nolltid. Vaknade av att alla jävla klockor gick av samtidigt, flög för fan upp ur sängen! Va helt borta. Klev upp motvilligt, började med duschen, segare än segast. Efter allt fixande så började jag laga kycklinggryta. Vet inte hur jag tänkte eftersom Mr inte har fått i sig något, ja, ja han får frysa in det om han inte äter det. Who cares, bara han blir bra!
Som sagt slängde i mig lite mat och drog iväg för att handla på apoteket och slutligen landa hos Mr, asså han är så sjuk, ruskigt dålig, det gjorde fan ont i mitt hjärta att se sin kärlek må så sämst, skar i själen dessutom att lämna honom. Varför ska sådana saker som jobbet komma emellan? Förstår inte!!!!!! *suck*
Jag hoppas innerligt att han får sova, och kurerar på sig så pass att han får i sig föda. Usch, jag tycker inte alls om att se honom må så här och dessutom lämna honom själv. Mitt hjärta, min finaste. Babe, älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar