lördag 9 april 2016

Det finns inget bättre

en att komma hem efter en dag som har vart allt annat än bra och bara krypa ner till världens finaste man som dessutom ligger nerbäddad i min säng, det är fan i mig lycka på hög nivå!
Bara att ligga och sova med honom gör att alla bekymmer och stress försvinner i ett nafs. Och som jag sov!

Igår var det lite lustigt, asså ni vet när man haft Berta-britta och man ska ligga, ja jag blir i alla fall uberkänslig i alla avseenden.  När han berör en så känns det som elektricitet  igenom kroppen och hela ens kropp besvarar detta och går igång på 2 röda. Det kändes som att ens klitta och resten av de privata regionerna skulle explodera och lämna kroppen. Hej då!
Men damn! And amen, vad denna mannen kan göra med min kropp! Komma är fan i mig bara början.

Det märks att man är tillbaks i "normal mood" för nu är jag så där fruktansvärt kåt igen, och vill bara ha honom på alla sätt och vis. Jag har så snuskiga tankar igen, back on track again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar