fredag 1 april 2016

Glömde

fan säga det att idag fick jag en efterlängtad (not so much) panik/ångest/attack på tuben, det var fan ett bra tag sedan sist, men det gick, visserligen efter massa hyperventilerande och koncentrerande på ett ställe så började jag lugna ner mig, men var helt kallsvettig, hela jag darrade när jag klev av i skanstull. Fick helt enkelt stanna upp, och bara sätta mig ner 2 minuter och ringa Elfving! Jiiiiiseessss, men tacka fan för hennes stämma, den lugna ner mig på fem röda. Sedan gick jag med vobblande ben till studion. Har fan inte saknat det alls, sist jag fick en sådan var på AC/DC men hade ju med mig grabbarna så det gick över på någon minut. Dom va helt fantastiska! Som sagt man behöver fan inte mycket mer än en lugnande röst och sedan så koncentrerar man andningen.
Aja, nu har jag fått i mig mat i alla fall, och är i princip helt jävla slut som artist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar