tisdag 12 april 2016

I söndags

Var planen Akkurat, men som så många gånger innan ändras planer.
Elfving var inte fit for fight, inte jag heller för den delen, så hon kom över vi hängde lite, åt varmkorv med bröd till frukost *skratt* Ja, asså ibland måste man. Sedan messade jag lite med hjärtat och vi kom fram till att ses, så jag drog min kosa mot staden, vi gick på la casa och käkade middag, sedan hamna vi på tapasställe precis mitt emot. Det var ruskigt trevligt att bara umgås och catch up.
Bara vara vi två, kvalitetstid på hög nivå. Tiden går fan i mig sjuktsnabbbt när vi ses, det är som jag hinner blinka och där har 4 timmar drivit förbi. Jag drog väl runt midnatt för att hinna med tåget hem. Hjärtat skulle ju upp och jobba dessutom så tur att det inte vart supersent.
Jag kom hem och styrde upp saker, som uniformen och lite annat, sedan rullade jag över till Elfving, hann sätta mig över en cigg, och då messa Mr att han var i närheten. Då var det bara upp och dra på sig allt igen och gå ner.

Vi åkte hem till Mr och där tror jag inte det vart så himla mycket tv tittande utan snarare fysiska aktiviteter. *flin* Jag kan säga så här, efter det marathonknullet så är mina privata regioner rätt "SORE" Vem fan försöker jag lura med att vårda språket! Fittan har garanterat fått sig ett och annat, straffknull, och jag är väldigt öm, öm överallt! *flin* but i do like it! Ja jävlar, det var så jävla bra att jag hade t o m sönder handbojorna.
Idag märks det garanterat att man är öm, så fort jag sitter, rör mig så värker kroppen i 190! But damn! Asså DAMN! It was sooooo good! *flin*
Älskar att Mr är så snuskig, it gets even better when its dirty :)
Vi däcka väl rätt sent, runt 7 och om jag sov, sov sov och sov massor, jag tror jag vakna elva eller tolvtimmar senare. Jag var helt enkelt helt slut! Så arbetspasset idag har gått rätt sakta pga kroppen.

Fick gehör från facket också, så det känns så skönt att inte vara ensam och faktiskt kunna snacka med människor som fan står på ens sida.
Nu ser jag bara fram emot att faktiskt ta mig hem, måste väl handla mjölk innan hemgång men thats about it.
Veckan innefattar inte så mycket faktiskt utan det är mest chill mode i och med att jag väntar på att hälsan ska vara med mig, just nu känner jag mig 75 % bra så när jag väl blir så pass frisk igen så blir det Pws! Som jag längtar!
Nä jag ska väl fixa det sista i rapportväg för snart behöver jag kicka igång arbetspasset igen. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar