onsdag 6 april 2016

Det jag älskar med dig-

Är

Dina läppar
Din tunga
Dina händer
Din kropp
Dina andetag
Din röst
Din lukt
Dina kyssar
Din beröring

Sedan

Att du är så rolig, du får alltid mig och människor att skratta
Att du är så utåtriktad, öppen för livet och allt det har att erbjuda
Att du är nyfiken
Att du är så smart, kunnig
Att du är så jävulskt flitig och kreativ
Att du är så fantastiskt musikalisk
Att du är så snygg
Att du har världens bästa ASS! Damn my boyfriend have the best ass ever!
Att du är världens mest skickligaste älskare *flin*
Att du är så förstående och att du lyssnar
Att du överraskar mig hela tiden
Att du kan laga så himmelsk god mat!
Att du är just den personen du är
Att du alltid säger de rätta sakerna till mig
Att du kryper upp och håller om mig om nätterna när vi sover

Är när du ler
Att med dig har jag aldrig tråkigt
Är dina ögon, skulle kunna drunkna i dom
Är din förmåga att få människor att må bra i din närvaro.
Är dina vänner.
Är din familj.
Att du är så osjälvisk (ibland så jag blir irriterad)
Att du är så jävla snäll och sympatisk
Att du är hjälpsam
Att du är lojal

Att du är självständig
Att du är ärlig
Att du är självsäker
Att du har intressen som du delar med dig av
Att du lär mig saker varenda dag vi ses.

Är dina historier, älskar att lyssna på när du drar anekdoter
Att du tar han om mig när jag är sjuk eller dålig
Att du orkar med mig i mina humörsvängningar
Att du är spontan
Är ditt hår, det är underbart rufsigt och busigt
Att du har barnasinnet kvar
Att du kan driva med dig själv

Att du gör kaffe åt mig på morgonen, u had me there!
Är din hjärna, även om den går i högvarv och håller dig vaken!
Är att du är så jävla in i helvetes fin, även när du sover jag kan stirra mig blind på dig.
Är din fantastiska personlighet, du är så fantastisk!
Är ditt nörderi
Är din entusiasm och passion

Är att även när jag försökte skrämma bort dig så stannade du kvar.
Jag kan fortsätta och göra denna listan lång för du ger mig så mycket, du ger mitt liv så mycket mening, kärlek och glädje.
Du är det absolut finaste och mest värdefulla som finns, det finns ingen jag älskar så själsligt mycket som dig. I fucking love YOU! *flin*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar