söndag 17 april 2016

När

man vaknar till världens missljud och blir sur p g a att man inte får sova, när man ska arbeta hela natten, och förklaringen är Axel fucking Rose! Det hade liksom inte spelat roll vem fan det var, om det var madonna eller självaste Justin fucking Beiber, men AXEL ROSE!
Ja där tog tonen och ändra sig och jag fick ett skrik av dess like, men hur ska jag tävla med AXEL FUCKING ROSE!  Känns som att allt jag gör blir bara fel.

Sedan om inte humöret är sämst av det, så är jag riktigt arg på allt och alla, samt, varför brygga kaffe och lämna minst halva pannan! WHY!? What a waste!

Ja nä, jag tänker fan hålla en superlåg profil. Så skriver jag är det för att skriva av mig frustrationen och skriver jag inte alls så orkar jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar