måndag 25 april 2016

Så led

ännu en natt mot sitt slut, och i vanlig ordning kom jag till jobbet 30 minuter tidigare bara för att undersöka hur det såg ut på låsningsfronten.
Kunde konstatera till min glädje (not so much) att både missbrukarna och dörrarna var på plats, oh yeah!

Så jag kör min runda, kollar av, träffar en kollega som undrar vad i helvete jag pysslar med osv.
Sedan kommer jag upp på min sida, och avlöser en annan kollega samt ringer stationscheferna, den vikarierande människan som sitter där har noll koll, vilket bara visar vilken fantastiskt kommunikation de har sinsemellan, JOY!

Så när jag rapporterar om att det mesta kommer utgå i natt, fattar han ingenting. *suck* Får dra hela haderittan igen!!!! Tror det är 100de gången på nån dag, ja i alla fall, han blir inte glad, nä vem fan är glad??????? Anyway, jag fattar att mitt beslut påverkar alla, jag är fan inte lat, jag kan jobba! Dock så går min säkerhet i första hand, jag vill inte ha en kniv i kroppen eller en kanyl i ögat!
Så då får det helt enkelt falla som ett jävla korthus.

Anyway, går av snart och ska hem och begrava mig i min säng, jag hoppas på en snabb insomning men vi får se. Annars är det muck idag och det är jag faktiskt jävligt glad över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar