onsdag 27 april 2016

I måndags

följde jag med Elfving till Bromma Bolocks och handlade lite saker till hennes Ballefjonka, vi gled runt och titta på saker osv. Sedan drog vi och handlade middag då vi skulle sitta hemma hos henne.
 Dagen hade inte alls börjat bra, Berta-Britta började när jag kom innanför dörren, och jag som var helt inställd på att ligga! Asså snacka om att jag fick psykbryt!
Inte mycket att göra åt tyvärr, sov jävligt dåligt också då jag hade värk från hell. Anyway, jag drog hem emellan allt och dammsög sedan hörde Mr av sig, och då började även magen kurra, så jag gled över till Elfving och vi slängde ihop en pizza, lägligt till när den var klar kom även Mr :)

Det vart häng i soffan och en massa mat samt vin, försök till att se på tv, men det gick väl så där.
Va helt slut, inte konstigt då man blödde och blöder som en tok.

Efter mycket om och men rulla vi över hem, när vi väl skulle sova, var det i princip omöjligt då kåtheten gjorde sig påmind. Asså Berta-Britta vill verkligen sabba mitt liv!
Fan den som ger sig, vi begav oss in i duschen och knulla loss ett tag, asså Mr kan han, den förmågan han har, damn, att få mig att komma, ja jeeesessss! Duschen är inget ultimat ställe att knulla loss på, men god damn va det funkade! Oh! Asså, jag behövde verkligen det där!

Jag kan ju säga att jag somnade fan i mig fortare än kvickt! Jag somnade även in my nuck, tryggt. Tills det vart för varmt :) Men det är helt okej för jag vet att längst natten så drar han mig emot sig i sömnen och bara håller om mig, i love it. Asså ni hajar inte, jag verkligen ääääääälskar det, känner mig som världens lyckligaste, och småler alltid för mig själv och somnar så gott. I love him!

Mr vaknade som sagt tidigare än vad jag och begav sig iväg på massa äventyr, själv vart det massor med sömn men det behövdes, så dåligt jag mått på jobbet så var det såååååå välbehövligt. Anyway, när jag väl vaknade så ville jag inte alls.
Längst kvällen kom världens bästa pojkvän med en kasse mat och världens bästa kudde! Ska ta en bild i dagarna! Sedan så hann vi umgås en stund innan han skjutsade mig till jobbet.

Jag tänker inte ens gå in på bajsmackan som följde sen när jag väl befann mig på jobbet, men jag kan konstatera följande, dörrarna är fortfarande felknullade, hade även i natt en tekniker ute som konstaterade att det var rörelsedetektorn. DOH! Sedan drog han iväg, ja jag orkar helt enkelt inte men jag kan ju säga så här, jag har gått över 2 mil idag då det vart ett jävla spring.

Så leds jag behöver semester! SEMESTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar