torsdag 28 april 2016

När man längtar hem

och vet att världens finaste ligger i ens säng, ja då går minuterna låååångsamt!
I morse var jag fan i mig slut som artist, jag var dock uppe i varv, och det tog en evighet att försöka komma ner på jorden. Satt ett bra tag framför nyhetsmorgon och bara försökte tagga ner. Lyckades krypa ner bredvid världens hetaste och bästa man, men att somna var det tydligen inget tal om även om vädret var helt fantastiskt. Jag låg och lyssnade på Mr när han sov och snarkade.
Hatar när man verkligen är så trött men det börjar krypa i kroppen och man vill inget annat än att sova. Jag brukar inte alls störa mig på att Mr snarkar men det var ett ögonblick han lade sig till rätta i sömnen då det lät som ett sågverk, det gick inte, bufflade runt honom tills han låg och småsnarka, sedan någonstans däcka jag som en stock, klockan var väl närmare halvtolv.
Vaknade till när han låg och kramade och pussa mig, finns inget bättre, men var out as a light again :)

Vaknade sedan till av att Fridalainen hade ringt 8 samtal som jag naturligtvis hade missat p g a att jag var så medvetslös. Att jag vaknade över huvud taget är helt sanslöst för mina larm har gått av men jag har fan i mig sovit igenom allt! Fridalainen kom innanför dörren rätt snabbt och vi satt och drack kaffe och hade häng, ja om man kan kalla det häng, jag var rätt medvetslös så ett medvetslöst häng.
Det var dock trevligt, och att dagen börjar bra, utan någon ilska är fan i mig magiskt!

I dag skulle jag ha orkat tat tag i den polskamotorvägen, men jag orkade fan inte så det blir morgondagens projekt.
Det märks att man är utarbetad deluxxxxxx, helt slut är jag både fysiskt och framförallt psykiskt.
Jag skulle kunna sova en månad känns det som, när jag väl skulle somna.
Aja, nu ska jag sätta igång med resten av allt skit som behövs göras over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar