söndag 24 april 2016

Jahopp

Jag har väl inte så mycket att säga rent generellt om den här veckan som vart, mer en att den har sugit fet jävla kameldase deluxxxx.
Tack och lov för vänner som stöttar och en helt underbar, fantastisk pojkvän, utan honom hade jag nog gått sönder vid det här laget.
Morgondagen kommer bli extremt intressant, för jag tror seriöst inte några dörrar kommer vara lagade, i och med att det fortfarande är helg. Så det kommer bli ett konstant flöde av rapporter och massa ringande, men det är helt okej, för jag går på sparlåga, och det betyder att jag kommer inte göra mer än det mest nödvändigaste, om ens det. I dont give a flying fuck mode om man ska säga något om den saken.

Jag har ruttnat så hårt, så nu tänker jag sätta mig själv i första hand och det menas med att sätta säkerheten först. Punkt. Jag är rätt orubbad på den punkten. Kommer dom inte och fixar dörrparet i veckan så tänker jag helt enkelt sjukskriva mig för jag orkar fan inte dra lasset längre. Jag blir seriöst galen. Då kan jag lika gärna ligga hemma i fosterställning och ignorera världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar