onsdag 23 september 2015

Asså ibland kan jag vara så finkänslig så det finns inte. NOT!
Babe tog upp att det var snart ett år sedan vi började träffas, "dejta" som han så sött kalla det, asså karln är bara för jävla ubersöt. Jag flikar in, " - du menar när vi börja knulla! " Oh dear, det lät liksom som den mest känslokallaste personen i världshistorien. Där hoppa grodor ur min käft som vanligt, jiiisesss.
Han har dock helt rätt i datumen, jag var lite ute på felspår, jag var inte riktigt 100% vilket datum det var vi möttes, men han lyckas ännu en gång imponera och överraska mig och mitt hjärta bara smälte igen.

Ett helt år, jag hajar inte riktigt det! Har tiden gått så snabbt!?
HAR DU HAFT ETT SÅDANT TÅLAMOD MED MIG?
Men jag är så tacksam, tacksam över att du är i mitt liv, för du är det finaste i hela universum, för ingen har nog någonsin fått mig att må så fantastiskt bra som du, jag har aldrig känt någon som dig, som förändra i princip hela min världsbild.

Jag kan säga med säkerhet att jag aldrig känt så här starkt för någon, ever, det finns liksom inget jag inte skulle göra för dig. Du har berikat mitt liv på så många sätt och jag har lärt mig så extremt mycket med dig som jag inte hade en aning om!

Jag önskar att jag har gjort något bra för dig, ens 3 %  jag har i alla fall försökt, jag vet att jag inte är någon expert på förhållanden och säkert ubersämst om man jämför med andra, men fuck it, för ska jag vara ärlig så har jag nollkoll på hur man gör, jag går enbart på magkänsla. Jag hoppas dock att du fattar att du är helt makalös karl, mirakel,  och att jag älskar dig av hela mitt hjärta, av hela min kropp och själ, fucking av hela min fucking existens. Ur it babe, ur my best shit ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar