torsdag 24 september 2015

Hade faktiskt en fantastiskt bra dag

på jobbet idag, sjuktbra kundbemötande, glada människor, jag kunde koncentrera mig på att hjälpa människor, ingen jävla stress. Fick även mycket blickar på gaddningarna men jag orkar inte bry mig. Kommentarerna lär komma!
Träffa fantastiskt roliga kollegor och fick skratta en massa, det var länge sedan jag trivdes på jobbet. Det känns faktiskt som ett helt nytt jobb, jag har fan inte jobbat som Spx på länge snarare som någon städslav.

Anyway, mamma och Jabbar dök också upp på jobbet, vart överöst med massor med blommor, två jättesuperstora buketter, mammas var garanterat bäst, hon känner mig innerligt när det gäller färger, allt i höstens kulörer, i love it! Har ju inga blommor hemma, orka vattna liksom! Ibland är det dock jävulskt kul att få en bukett, även om jag tycker det är onödigt i vanliga fall, för dom vissnar ju!!! Asså, dumt! Ja asså jag tycker det är att slänga cash i sjön. Asch jag är skittacksam!
Men fick användning för min vas :) Och dom är ta med fan skitfina!
Sedan fick jag två flaskor vin, ha ha! Så bra! samt en parfymflaska, and i love it! Som sagt saker som har en praktiskt användning är fan bra skit!

Kom innanför dörren för ett tag sedan och jag är fan helt slut, funderar seriöst på sömn.
Jag som skulle se på law and order ju! Crap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar