söndag 20 september 2015

Kan uttrycka min lördag

med några ord, Storstädat deluxx!
Alla lister, alla skåp, garderober,vrår. luckor till allt, det som inte hanns med var att damma av tvbänken, sovrummet, duschen, samt langa ner saker till källaren.
Om någon enstaka timma ringer klockan och man kan ifrågasätta sig vad i helvete jag gör vaken så sent, det vart så!

Idag ska jag tvätta det sista, dammsuga sängen, fixa det sista med allt skit och hoppas på det bästa. Fick i alla fall middags sällskap av Elfving, vart laxsoppa och smörstekt lax i ugnen så nu har jag mat i veckan! Yey!

Jag har även kirrat Hailstorm biljetter till februari för JAG FIXAR! Tadaaaaa Biaaaaaaaaaaaaaaaaatch! Ikväll har vi även kommit på den mest epic´ska julklappen ever!
Asså när jag och Elfving sätter igång och brainstormar, då blir det bara kalas! Så yey fucking me! And my babe is gona loooooooooooooooooooooooooooooooooove me :)

Asch, nu ska jag bädda ner mig, god natt och håll tummarna att jag kommer upp vid 10 idag! Bajs!
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar