lördag 5 september 2015

Igår

vakande jag av 7 larm, ena efter det andra gick av, skicka i panik ett mess till Elfving - Hoppar in i duschen ringer snart. Det är liksom ett Q på att jag pallar inte snacka, och jag är på ruskigt dåligt humör.

Hoppade vidare in i duschen och fixade i ordning mig, asså 4 h sömn är inte att rekommendera. Anyway, fick sällis av bästa Elfving! Hon är ju den soliga av oss två, men när hon kommer ut ur sin port är det som att det är ett åskmoln och blixtrar som dundrar ovanpå hennes huvud och minen! MINEN VA! Asså jag kunde ha sett en mil ifrån på vilket dåligt humör hon var på, epic! Priceless!

Vi tog oss in, och väl på Mariatorget går vi in på Salong Maria, där Frida har bokat tid till mig! Hennes frisör va! Og my god! I love her!!!!!!!!!!
Varför har jag väntat så länge för????????? Hon var helt suveränt, fenomenalt fantastiskt bra! Och henne ska jag fortsätta gå till och faktiskt helt stadigt, jag ska inte dissa mitt hår igen, ever!

Klippte av en bra bit men det kunde vart värre! Sjuktnöjd gick vi vidare till tuben och sedan starbucks.
Efter det var vi så möra så bio va inte ens på världskartan, så vi handla och drog hem.
Musslor, oh my god! Jag kunde äntligen damma av mina kockskills, asså ni hajar inte hur gott det var! Sedan slängde jag in en kantarellpaj och en tårta som Elfving fick gå loss på.
Fick även 3 fantastiskt underbara böcker av Tessie, asså är det någon som känner mig innerligt så är det fan hon, hjärtat och Babe. Men hon fick verkligen in allt! Jag är så tacksam, hade inte behövt någon present egentligen, utan hennes sällskap var ju faktiskt present nog. Men fantastiskt fina böcker, uppskattas så in i helvete! Oh i love em!!!!!

Anyway, borde verkligen ta en dusch, och clean upp för babe kommer få sig en chock om han kommer hit och jag ser ut som LoppLoella! Jiiiiisesss, ska bara orka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar