tisdag 1 september 2015

Sovit

som en stock.
Hade en sjukttrevlig dag igår. Tessie och jag drog och stor handlade, sedan så lagade jag mat till oss, Babe kom också och vi satt och bara snackade, firade stumpans som gick på semester. Frida dök också upp på några glasvin vilket var sjukt trevligt.
Behövde det.

Har dock ångest att behöva vistas på arbetet, för jag vet vilka monsterpass som väntar. Blir bara helt enkelt illamående för att behöva vara här! Såg att någon hade tömt och snott mina vattenflaskor, inte för att det är hela världen, men det känns fruktansvärt trist att behöva ta sig till Clas Ohlson och behöva fixa nya igen.

Anyway, till något mycket bättre, Babe fick ledigt i oktober och ingen är så glad som jag!!! Bästa födelsedagspresenten ever!  Och jag är rätt överlycklig för jag har fått sova med honom i några dagar nu, ni anar inte hur mycket det gör för ens hjärta och psyke, att bara få ligga nära någon som betyder allt. Det finns verkligen ingen annan jag vill vila min blick på.

Ja usch och den där bemärkelsedagen närmar sig. Jag kan bara säga så här, får fan ångest över den dagen. Jag har nog haft 2 födelsedagar på sin höjd som någonsin vart bra, men resten har liksom bara vart jävligt dåliga sådana, så jag ser helst inte till att fira dessa. Traumatiskt.
Så länge jag får umgås med människor som jag bryr mig och så är jag faktiskt mer än nöjd. och nu är jag garanterat den gladaste för Dublin is on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar