tisdag 22 september 2015

Gjort bort mig

med att sova bort hela dagen! Bra Jesse! Fucking great! NOT!
Fucking stupido!
Jag somnade tillslut, men det var a struggle deluxx. Anyway, hade störda drömmar igenom hela natten. När jag väl vaknar så vänder jag mig bara om och somnar om, så att gå upp 11 vart halv tre istället. Fuckat bort en heldag samt dygnsrytmen *suck* aja, jag får vara trasig i morgon.

Positiva är i alla fall att jag slutar sjukttidigt på fredag, mot en fridag, har ju fan inte hänt de senaste 10 åren! YEY!
I morgon måste jag sätta mig ner och räkna på ekonomin och vad, hur, när osv. för den ser jävligt mörk ut. Så länge jag kan peija mina räkningar är jag glad. Anyway, det löser sig, det måste lösa sig helt enkelt.
Nä jag ska styra upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar