söndag 13 september 2015

Nu är det bara några timmar kvar

av den sista helgen av nattjobbet!
Jag längtar innerligt efter att slippa den här skiten, för det enda jag kommer verkligen, verkligen att sakna är ju mina fantastiska kollegor, stammisar, Nicko och Nichel.
Men dessa fylleskallar, pundare och blockmongon kan fan i mig dra åt helvete, inget jag kommer någonsin att sakna!
Sedan får vi faktiskt se vad jag kommer söka i framtiden, jag ska inte säga aldrig, för man vet inte, skulle t e x komma ett mer humanare schema så kan jag faktiskt tänka mig fortsätta jobba natt.
Just nu är det dock inte på tapeten, och den enda gången jag faktiskt kan tänka mig jobba natt, är när jag gnetar, då är det i alla fall självvalt.

Natten har flytit på med värk från hell, stoppat i mig så mycket tabletter så att mina inälvor säkert börjar strejka, men dock ingen citodon. Kollat på HBO på Russell Simmons Def Comedy Jam, vilka minnen! Har i alla fall dragit lite på smilbanden i natt. Fått något annat att tänka på.

Ska väl orka förbi Hemköp på vägen hem. har liksom inget hemma och det går ju inte!
Ingen mjölk till kaffet, hur fan ska det gå?
Ja och på tal om det, hur fan kom det sig att jag börja med den saken!? Förr så drack jag ju alltid mitt kaffe svart! När kom mjölken in i mitt liv??????  Så jävla skevt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar