lördag 12 september 2015

Fittan blöder

och mensvärken från helvetet! Vakna i en blodpöl av dess like, blir så trött!
Anyway, går förbi min mack och handlar, för hade inga alvedon hemma och har inte så stor lust att vara hög som ett hus just nu. Plockar med mig godis, men tror ni inte killen som jobbar där glömmer packa ner mitt förbannade godis!!!!!
FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK!
Well, det är mänskligt att göra fel, så jag kan inte vara allt för arg på honom heller eftersom han är skittrevlig, och brukar jobba där när jag handlar, samt så får jag skylla mig själv för jag var inte alls fokuserad.
Tog i alla fall telefonen och informera att Tant minsann kommer och hämtar sitt godis, för jag har Fucking Berta-Britta och jag behöver choklad!

FAN, blir så förbannad på mig själv också som inte alls var med i  packandet. eller vågen där skiten faktiskt låg!
Asså jag blir vansinnig! GAH!
En hel jävla natt med riksmongon och fylleskallar också, som inte jag mådde redan skit!
Har fan lust att börja gråta!!!!
ÄR DET EN BRA DAG SO FAR!? FUCK NO! DET ENDA POSITIVA ÄR ATT JAG FROSTAT AV DEN FÖRBANNADE FRYSEN!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW FUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar