måndag 9 juni 2014

Då har man blivit beroende igen.

Av en tv-serie Orange is the new black. Fick den rekommenderad till mig i lördagsnatt det tog mig ett avsnitt och jag var fast. Slukades in i en värld bara så där, och nu kan jag liksom inte sluta titta. Helt fantastisktbra!

Anyway, i går morse när jag klev innanför dörren så gick liksom luften ur mig, det känns att behöva arbeta långveckor! Oh lord, rasa i soffan och efter ca 10 minuter så gav jag upp, gick mot sängen och bara rasa. Hann somna men efter några minuter så väcktes jag av dundrandet ovanför. När jag var barn så var jag ute nästan i princip varenda dag och lekte, det är tydligen inte dagens barn, nä för dessa dundrar åvanför mig istället, som en hjord elefanter och heffaklumar. Stört! Sjukt irriterande! Timmarna flög fan förbi, hoppande på golven och ett jävlaliv. Någonstans vid 15 så lyckades jag somna och innan jag visste ordet så ringde den där jävla förbannade klockan någonstans i lägenheten, jag var illa tvungen att kliva upp. Fick inte mycket tid till någonting hemma, dusch, kaffe och packa väskan. Kom till jobbet och kände mig allmänt sjukt konstig i kroppen, varför? Berta-Britta!!!!! Som ett jävla brev på posten, joy to the world! Så nu är man allmänt negativ, fittan blöder och jag vill inte vara här nå mer! Tacka fan för en ledig dag!

Har även försökt skriva en inköpslista, ska handla och förhoppningsvis inte behöva gå utanför dörren idag.  Men listan går det mindre bra med, enbart 3 saker än så länge, kan för mitt liv inte komma ihåg vad jag behövde. Försöka tänka i denna smärta är mindre kul. Ja, ja nu ska tanten jobba sina sista timmar over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar