onsdag 11 juni 2014

Gårdagen var verkligen ingen solskenshistoria.

Vi får nog backa bandet till måndagen då jag var ledig, städa lite, skrota, och Berta-Britta kom ju som sagt som ett brev på posten, kul, joy! NOT. Jag orkade verkligen inte sitta hemma och jag orkade inte laga mat.
Drog mig ut mot söder med hjärtat, vi gick förbi Mosaik men dom hade tydligen stängt av någon anledning så vi hamna på Kellys och fick i oss mat, efter middagen så hade vi ingen fantasi och drog till A. Väl där så träffa vi på massa trevliga människor och allt var bra so far. Enda till jag kom innanför min dörr, för då börja jag få värk utav bara helvete. I med några smärtisar och däcka, vid halv åtta på morgonen vaknade jag av att jag mådde så dåligt, hade så ont så jag kallsvettades och skaka, jag ville bara spy av smärtan, vilket jag försökte men inget hände. Gick i alla fall upp och börja droga ner mig, citodon, samt en ipren på den i 2h låg jag och kved för glatta livet. Det var verkligen länge sedan jag hade sådana värk så jag ville ta livet av någon. Efter mycket om och men så börja det släppa sakta, sakta, och jag var helt jävla uttömd på all kraft, tog mig till sängen och där låg jag som en påse skridskor. Märkte även att laddaren till telefonen slutat funka och kukat ur, så det var ju också helt fantastiskt. Lyckades somna och sov gjorde jag enda fram till klockan 20. Igår innan jobbet gick man runt som en zombie, för man känner sig så svag, asså det är ju som om någon har öppnat en kran, dammluckorna och blodet det bara forsar och det finns inget jävla slut! Natten har gått i någon slags dvala, och jag är bara helt tömd på energi, jag hoppas verkligen att den här jävla lingonveckan går över fortare, fortast!!!! Jag orkar inte mer smärta. Seriöst!
Nu ska jag försöka äta min äckliga mat och återgå till min dystra natt. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar