måndag 9 juni 2014

Då har

Tjänsterna anslagits och jag fick fortsätta på natt. Jag är varken ledsen eller allt för glad, det är helt acceptabelt. Jag sökte faktiskt några intjänster som gick till människor som faktiskt arbetat mycket längre än mig, så det vart inte mer än rättvist. Så jag kan inte säga att jag inte är nöjd, för nu kan nervositeten släppa för mina stammisar, speciellt för mina kollegor på morgonen. Jag har nog inte hajat det för än nu hur omtyckt jag faktiskt är och hur mycket jag faktiskt tycker om mina medmänniskor som jag arbetar med. Så jo, jag är glad:) Även om jag är trött på natten så är det något som faktiskt funkar på nåt konstigt vänster ibland :)
Sedan kan jag skryta med att jag vart rökfri i 4 månader so far! Ta daaaaa! Well nu ska jag ta tag i mitt dammsugande. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar