onsdag 25 juni 2014

Jag vet inte om det är kylan

eller om jag fortfarande har feber, men det är fan i mig kallt!
Igår när jag kom till jobbet var det +8 grader klockan 23.30 seriöst, det ska vara sommar!!! Jiiisess, jag har i princip suttit och skakat i natt av kylan eller febern, men tröttsamt är det! Har även skallebank och vette fan om jag orkar dra mig till apoteket efter jobbet, jag borde, men orken lyser fan med sin frånvaro!

Anyway, idag unfrienda jag en så kallad polare på fejan, yes and amen! Alltså, personen i fråga posta massa rasistiskt skit, och oavsett om människor tycker att jag är löjlig, thats no friend of mine.
Jag är innerligt trött på dessa bilder, statusar om Ne*** samt nedlåtande skit om hudfärg osv. Seriöst, tröttsamt och jag blir innerligt förbannad! 2014 come on!!!! Vi har alla säkert fördomar om det ena med det andra om gud vet vad! Men jag tolererar inte den här rasistiska skiten, har själv upplevt rasism och skulle aldrig i mitt liv utsätta någon annan människa för det och speciellt inte döma någon p g a hudfärg, jag blir så in i helvetes förbannad men personen är nu borttagen, DELETAD! Morrrrrrrrr....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar