måndag 16 juni 2014

Förra veckan

var ju allt annat än ljus. Check på den! Anyway, kantad med sömnbrist, känt mig allmänt mordisk och galen så kom helgen! Som jag hade längtat! Fredagen fick jag knappt 3h sömn, min kropp ville inte, fast jag var helt medvetslös. Hade ett BRA/GIVANDE  nattmöte, tro det eller ej, vart själv helt chockad! Men ta med fan, är det nåt jag är bra på är det fan att jobba, och arbetsmoralen numera är svinhög, alltså den har ju visserligen vart det hela tiden, även om det kanske inte låter som det, men är det nåt som sitter i ryggraden är det arbete/jobb, and i kick ass.

Anyway, kunde ju konstatera att sommaren är en av mina favotider att arbeta på och numera även hatobjekt, pga värmen och solen den påverkar min sömn negativt. Visserligen älskar jag sommaren minus alla insekter, men från ett arbetsperspektiv, not so much. Dock så gillar jag lugnet samt alla turister!
I fredagsmorse så gick då morgonpersonalen på semester, och jag fick mig en tår i ögat, en helmånad utan mina favorit människor, så nu väntar jag på att alla stammisar också droppar av en efter en *suck*
Dock så lämnade morgonpersonalen en överraskning åt mig, och börja nästan gråta! All arbetsmaterial var påfyllt, snarare uberfyllt, så klarar vi oss inte nu, är det ju något som är fel!! Jag vart så glad! Fan världens bästa kollegor! Helt fantastiskt!
Fredagen stannade jag dock hemma, jag skulle på ett jippo med hjärtat, men jag var helt vimmelkantig samt hade fruktansvärt ont i hela kroppen pga sömnbristen. Skön hemmakväll. Lördagen så hade jag bokat bastun, ja! Mattias hörde av sig dagarna innan och sade att han fyllde år på söndagen och ville basta så jag fixa bastun och fixa maten. Det var extremt skönt för kroppen, fan vad jag behövde det! Jag slappnade av, kan inte bastu fixa kroppen så kan inget! PUNKT! Det har jag bestämt :) Anyway, natten mot söndagen sov jag mellan 14-15 h jag var liksom helt slut, och det var ta med fan välbehövligt! Hatar sömnproblem! Jiiisessss
Idag har jag vart uberflitig på jobbet, jag har gjort så mycket, och som sagt jag vet inte vad det är med denna skitvecka, men jag gillar den skarpt. Jag längta t o m i helgen för att få jobba i veckan! Ha ha, seriöst!???? hur sjukt är inte det!???? Asså när man arbetar så många dagar på raken borde det väl vara tvärtom, men nej då! Inte här inte, jag går och längtar efter denna vecka! *ASG* helt sjukt!
Jag vet inte om det är att jag har lärt mig uppskatta dessa få söndagar numera men eftersom jag enbart är ledig 1 st söndagar i månaden så blir det väl roligare och jobba också, eftersom man vet att ooooooh magiska söndag here i come!!!!!! Well i like it! Och som sagt min vecka har fått en kickass start!! Im happy!!!
Sedan ska det ju inte stickas under stolen att jag träffade en viss person här om dagen som gjorde undervärk med mitt humör:) Yey!
Nä over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar