söndag 29 juni 2014

*urk*

Ja, torsdagen gjorde jag nada, fredagen så va det gaddning och häng med Tessie, fantastiskt bra dag! Herre jävlar va kul vi hade. Inte nog med att jag älskar studion och alla som jobbar där, så är Nelson grym!
Anyway, lördagen vakna jag upp och kände mig krasslig som fan, men tog mig iväg till Centralen och åt med hjärtat innan vi drog på Pearl Jam.
Friends Arena, *suck* ja jag kan säga att jag gillar det inte! Pearl Jam, magiskt! Arenan not so much, hade vart bättre i annexet. Anyway, börja må skit dåligt så efter att jag hört så mycket jag bara kunde drog vi.
Anyway, febern steg som fan igår, så jag besluta mig för att dra hem. Idag vakna vi med mer feber och jag insåg att jag inte fixa att jobba. Hora på den, känner mig så jävla skyldig och ångest i och med att det är sommar, sommar extra osv. Fan, jag har liksom ansvar, och jag känner att jag "let my people down"
Well hoppas att febern släpper för jag vill till jobbet. God damn it! Har inte tid med det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar