onsdag 18 juni 2014

Redan Onsdag!

Herre jävlar va tiden går fort när man har roligt!
Klockan är allt för sent, och Elfving gick precis hem. Ja, säger jag bara! Fan vilken sjuktbra dag jag har haft. Sov några timmar, sedan hörde jag Elfving kliva in och hon väckte liv i mig, koka kaffe och vips va jag uppe. Vi gick till Ica och panta alla helvetes burkar, det vart nästan hundraspän. Asså seriöst! Nästa gång måste jag langa med dom, det var så jäkla mycket! Jiiisess!
Sedan gick vi och hämta paket, beställde en bäddmadrass från Jotex, jag som inte vanligtvis gillar sådant här via nätet, men den ni!!!! Den var som gjord för min säng, mycket nöjd! Så 10 poäng av 10 möjliga, och så himla snabba!!! Bra kvalité, inget skit som går sönder inom nån månad, är himlans nöjd :)

Anyway, vi kom tillbaks till mig och fikade samt snacka en massa, när man inte ser varandra på länge har man en hel del att prata om. Jag om mina sömnproblem, min chef *ler* osv. Sedan så lagade jag även mat till oss. Fan va jag har saknat denna människa, seriöst bättring på fikandet och hängandet! Men nästa helg då jävlar!!! Nä nu ska jag faktiskt varva ner lite med nyhetsmorgon och sedan ska jag försöka sova, det är ju jobbhelg. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar