torsdag 19 juni 2014

Midsommar

ja, jag har nog aldrig riktigt vart någon firare för det, eller jul, eller nyår eller nåt annat för den delen. Så denna helg är väl för min del inte speciellt viktig, dock så markerar den sommaren. Jag ska nog släpa mig till hjärtat och hänga innan jobbet, så det är ju dock jävligt nice. Ruskigt trevligt faktiskt, så det blir en bra midsommar en då, även om jag inte firar skiten, med nära och kära:) Yes. Även om jag inte har upplevt den helt fullt ut med jobb och allt annat som det innebär. Det har liksom inte blivit av med något parkhäng, brygghäng, grillning eller nattbad som faktiskt är något jag ser fram emot varenda sommar. Jag har dock inte vart någon initiativtagare heller så det blir som det blir. Jag kan och för sig leva utan parkhäng och grillning men brygga, bad och framför allt nakenbad vill jag fan ha så nu hoppas jag att Juli eller Augusti blir svinvarmt!! Amen to that!
Juli kommer bli intressant as well, dom stänger ju av grönalinjen och envis som jag är kommer jag försöka hålla mig hemma under den tiden, ja förutom jobbet naturligtvis. Jag har blivit allergisk mot ersättningstrafik, jag avskyr det, efter alla dessa år i hålan så vill jag bara inte vara del i något sådant. Så för mig kvittar det om dom stänger av skiten, jag vägrar åka ersättningsbuss, ska jag någonstans så får jag väl promenera helt enkelt.
Jag ska även försöka ta tag i mina fönster hemma, ja det skulle vara så skönt att bli klar med dessa, så nu ska jag faktiskt ta och beställa dammlister från min favorit butik online, Clas Ohlson :) Jag vet att det ligger en butik nära mig men jag gillar ju inte att handla heller så det här är bästa lösningen ever.
Anyway, nu längtar jag till söndagen, för då är jag ledig och då tänker jag göra nåt riktigt förbjudet och busigt. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar