söndag 8 juni 2014

Den 5te natten.

Jag hade behövt basta, men det får jag inte göra ännu *suck* Kallas ny gaddad. Aaaaw well, shit happens. 
Anyway, jag har hittat min dator, nu gäller det bara att inte göra av med några cash fram tills den 25te så jag vet hur mycket jag kan avvara. Har visserligen ett sparkonto och har pengar egentligen, men det är min "safety budget" dumt att behöva röra den, ja det går bort, inte ens värt att lägga en tanke på det. 

Det får väl vänta i några månader, jag har bokat in en gaddningstid den 27/6 då vi ska ta och fortsätta på benet , där drar det också iväg cash. Asch, det fixar sig, har ju än så länge Bettan som funkar, alltid nåt, och kan Andres blåsa liv i den andra så är det ju guld. Sådant som märks. Fick i alla fall hjälp av brorsan när det gäller datorer, shit va avancerat allt ska vara när det gäller teknik! Jiiiiisessss, säger jag bara! 

Annars så sover jag numera bort mina dagar, eller förlåt, det är som vanligt, jag sover bort mitt liv. Lyckades vakna tjogo i åtta idag, tro fan att jag fick bråttom. Men dom här skitveckorna tar knäcken på mig, gå på på söndag och av på måndag! Kill me! Måndag kommer jag inte göra mycket, vika min tvätt samt tvätta lite, rasa på soffan och bara glo. Är bjuden på födelsedags fika men det får vänta till ett senare tillfälle tyvärr. Jag måste få vila nån dag. Nä nu blir det ett försök till lite serier. Over and out.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar