onsdag 25 juni 2014

I morse drog jag och handla

sedan kom jag hem och snacka med Elfving, hon satt vid cafet och vänta på att kiosken skulle öppna för att hämta sin nya dator, jag tänkte 2 sekunder sedan gick jag och mötte henne, hade beställt massa saker också så lika bra att hämta skiten. Anyway, fick snacka av mig i alla fall om Rasse B. och allt kändes mycket bättre. Sedan gick jag hem frusen igen, och däcka i febern. Tacka fan för Elfving som ringde och väckte mig när hon satt på bussen vid halvåtta idag, annars hade jag fan inte kommit upp. Tanken i morgon är att sova nån timma och gå upp, städa lite, kanske dra iväg och handla om det inte ösregnar för då går jag ta med fan inte utanför dörren. Funderar även och kolla upp bastun, om det verkligen är någon grabbkväll, för annars bokar jag skiten. Punkt på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar