tisdag 23 september 2014

5 veckor

kvar till semester.
Aaaaanyway, igår så fick jag igång kaffebryggaren *skratt* ja asså det är så idiotiskt att jag börjar skratta. Jag trodde den var sönder, *ehum* inte så mycket va! Det finns en jävligt hemlig knapp på den här makapären jag tydligen hade kommit emot, en säkerhetsknapp. Ja, i alla fall, knäppte på skiten och vips så funkar den *ler*
Så gott som ny *ASG*

Sedan måste jag bara höja mina kollegor till höjden! Jag arbetar med så fantastiskt kunniga, varma, helt fenomenala människor, jag är så jäkla nöjd med dessa underbara människor som faktiskt förgyller min tillvaro mina arbetsdagar. Jag får så himla mycket utbyte och kunskap så det är löjligt! Man blir bara så jäkla varm inombords.

Till nåt helt annat, ibland är inte min planering helt på topp, speciellt inte när jag kommit hem från jobbet och är astrött, Fönsternissen ringde och i allt snackande så bestämdes det att på Torsdag dyks det upp, eh, bra där! Jag är ledig på onsdag, och kommer inte alls hem på morgonen. *suck* well, shit happens får det överstökat i alla fall. Ja, nä dags att göra det sista innan en ny dag börjar och min avslutas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar