onsdag 24 september 2014

Att somna mellan 14-15

Är fan mindre okej, igår morse var det någon jävla sågjävel som var igång i en evighet! Jag hajar att man inte kan vara ute och såga ner några träda mitt på kvällen med en pannlampa i skallen. Men när sådana här saker sker önskar jag innerligt att jag arbetade andra tider som normala människor, för sömn är fan i mig vitalt!

Anyway, fick sova ca 4 eller kanske 5h idag har vart allt annat en bra. Börja t o m störtgråta på jobbet för någon timma sedan, för jag är så trött!
Det är ju just det, psyket, ja, det är det som tar stryk först, man blir som en emotionell rollercoaster! Jiiisessss, tur att man slapp vistas bland människor i natt!
Utöver sömnbristen så går jag av idag, en ledig dag! Kan ni fatta!
Får väl se när man orkar sig upp, kom på att jag inte har någon frukost hemma *suck* Fan glömde totalt bort att handla det igår. Darn! Ja, det går ingen nöd på mig, får väl styra upp några nudlar eller nåt annat jag har hemma.

Annars så är det så synd att man inte var ledig denna helg, för Henke drar iväg igen, och den här gången till Australien för gud vet hur länge!! Hade vart ruskigt roligt att gå på hans fest, ja vad är en bal på slottet då jag får spendera den på jobbet istället. Shit happens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar