fredag 12 september 2014

Natten lider

tack och lov mot sitt slut, ja jag har lyckats klara av en natt till på jobbet, även om tillståndet har vart under all kritik. Släpa, masa mig fram med ren ilska över att vara sjuk. Morrr......

Anyway, funderar seriöst på att söka en tjänst inom företaget, det enda som sätter emot, är ni vet den sämre själkänslan man äger och har, samt så efter senaste chefs samtalet så vart den knappast bättre, då han ifrågasätte om jag verkligen trodde att själv att jag hade en chans. Inte nog med det så fick jag höra ett och annat, så allt chefen sade talade emot mig, enligt honom. Så ja, risken finns ju att jag inte söker tjänsten, för vem vill söka en tjänst med dom förutsättningarna? Ack bara en anställd som är egentligen helt värdelös. Ja där av de arga inläggen på fejan igår.
Jag tror dock att jag skulle rocka skiten ur tjänsten, helt på fullaste allvar, jag är faktiskt en rätt pedagogisk person, och jag har hittills inte haft en enda elev som inte har blivit godkänd, så det så.

Oh! Motte den här jävla morgonen gå fort, jag ska försöka lokalisera ett apotek som har öppet, behöver tjoff tjoff till näsan, spray, så hette det. Samt lite annat till tänderna som börjar ta slut där hemma.

På tal om hemmet, min comhem box har fått knäppen, jag måste felsöka skiten, för det verkar inte som han vill vara med mig längre *suck* så no tv for me! Jag som är beroende av nyhetsmorgon samt rapport. Livet sux ass. Det kändes jätte konstigt att inte lyssna på nyheterna igår när jag sprang runt och gjorde mig i ordning. Dagens I-landsproblem.
Varför ska det vara så svårt att variera sina matlådor? Asså jag tycker det här med att pyssla ihop veckans middagar blir svårare och svårare för varje gång. Jag googlar alla dessa recept och har noll inspiration. Usch så tråkigt tänker man och gör nåt som man åt förra veckan. Blä! Ännu fler I-landsproblem.
Det största är att ta sig till jobbet i morgon, asså är ju knappast 100% snarare 45% bra och det har nog inte gjort underverk att vara här heller. Ja, ja en dag i taget i guess.
Kan det bara vara söndag nu, så får jag vila och umgås med bästa Elfving!
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar