torsdag 18 september 2014

Muck om ca 2½ H

Har inte riktigt haft ork att skriva, knappt så att jag tat mig till jobbet om jag ska vara helt ärlig.
Den här förkylningen har inte gjort en speciellt pigg, jag har sovit ca 10h per dag och motvilligt stigit ur sängen. Jag får väl vara glad över att jag inte är rökare längre, för då hade jag säkert legat hemma och mått ännu sämre, förkortat ner min sjuktid i alla fall, förr kunde jag bli sjuk och ligga två till tre veckor svindålig. Så på sätt och vis är jag en då tacksam.
Jag har en ledighelg att se fram emot, det känns helt surrealistiskt men helt sjuktfantastiskt, även om jag inte har några speciella planer så är känslan bara hel och ren lycka. LYCKA & GLÄDJE!

Det är nog första gången på denna vecka jag drar på mina smilband kan jag säga!
Anyway, satt och såg en dokumentär i natt som hette Homesick, väldigt bra måste jag säga, fick mig att längta norr över. Yes, händer då och då, och jag satt faktiskt och fundera om man skulle ta och planera in en trip, dock mot Finland för jag saknar faktiskt släkt samt vänner där, man åker dit allt för sällan. Eller, rättelse, jag åker allt för sällan, någonstans vare sig i Sverige eller Finland.
Fan, man jobbar ju så mycket så det känns som man inte hinner leva! *pling* Dagens I-landsprobelm.
Måste fan bli seriöst bättre på det här ,med att faktiskt hälsa på släkt och vänner. PUNKT!
Fuck, nu tappa jag helt tråden om vad jag egentligen skulle skriva om, och dessutom är det dags att öppna helvetets portar för denna morgonen. Aaaaw over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar