söndag 7 september 2014

Booom!

Fyllde år i Fredags, en av de bättre dagarna hittills! Amen! Förutom att Elfving inte var med, det var surt, men just nu jobbar vi så det ryker!
Vi får ta en dag tillsammans helt enkelt.

Tanken var Kaffefestivalen, men jag sket iden, hade sjuktbra kaffe hemma, orka bara inte. Anyway, drog till hjärtat och hängde sedan bestämde vi för den traditionella middagen på Kellys, men med en twist :) Carro och Martha var också där så det vart en ruskigt bra början, kände mig dock avslagen då jag sovit 4 h. Anyway, vi åt och skrattade och snackade, fantastiskt, food for the soul!

Efter middagen så bestämde vi oss för att dra till A för vi hade ett antal människor jag hade stämt träff med, Nichel & Andersson med fler. Fick åldersnoja längst kvällen men det botade jag med en 90-taist. *skratt*
Hur som haver, jag hade sjuktbra kväll! Dock så var jag hemma kl 6 med sugmärke! Jiiiisesss *ASG*

Anyway, lördagen var seg, tanken var ölstugan med Jörgen, Matte och hjärtat men vi alla var fruktansvärt sega och vi sammanstrålade vi A istället. Kanonbra kväll med skratt, så jag hade ont i magen, nu är jag helt slut och ska däcka. Jag ska träffa mitt X i veckan, vilket jag ser sjukt fram emot. Totte kills! :) Nä. over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar