fredag 5 september 2014

Oh, muck!

Tog ut mig igår, är såååååå trött, klara av 6km på 45 minuter, det var inte bara en PW utan det vart ju att jag sprang igen! Igen!

Anyway, läääääängtar till min dusch men speciellt min säng, oh sömn!!!!
Idag ska jag även till kaffefestivalen och fira min födelsedag i ren porr, KAFFE! *mums*

Sedan blir det som det blir, vi ska förbi ölstugan och hälsa på Mange också, men efter det blir det som det blir.
Människor har frågat mig om vad jag önskar mig i present, helt ärligt......

Presenter, asså materiella ting är liksom inte det som är viktigt för min del om jag ska vara ärlig. Jag önskar nog mest av allt att min hälsa håller i många, massor år till, att jag får uppleva massor av roligt, skojigt , att jag får spendera min tid med nära och kära bara av det blir jag så fantastisk tacksam,samla på mig erfarenheter osv. Vara glad och lycklig.
Thats it. Så det går inte riktigt att köpa.

Har nog aldrig varit mycket för presenter på en viss dag, eller firandet av min dag, och så är jag också lite med människor, hittar jag något som bara är klockrent så ger jag hellre den saken till personen då och nu än på en specifik dag.

Nä, fy nu är jag trött, så fantastiskt trött, jag vill hem till min ärade säng!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar