fredag 26 september 2014

Hade muck i onsdags.

Sov några timmar sedan klev jag motvilligt upp, kände mig lite konstig i kroppen, att man aldrig lär sig! 
Anyway, styrde upp lite hemma, men inte allt för avancerat sedan kom Elfving över, jag skulle laga middag och det vart ugnsbakad torsk med potatis. Helt okej. Vi tog ett glas rose till det och bara varva ner, sedan styrde vi upp oss lite och drog in till A.
Väl där vart det ett hjärtligt återseende av nära och kära, och en jävla massa skratt, asså min mage har fan haft träningsvärk idag. 
Jag tog det lugnt som fan med drickat för jag som sagt kände mig skum, jo tack jag vet ju anledningen nu så här i efterhand. Migrän. Skitsamma, vi hängde kvar enda in i stängningen. Sedan så drog vi hemåt. Lite smått förvirrande saker hände, men nog om det, det tog inte lång tid innan Fröken låg och mådde skit! Hela förbannade dagen gick åt helvete. Dom skulle ju komma och glutta på mina fönster igår också, eh nä. Asså jag hade så ont i skallen så jag slog i huvudet i handfatet bara för att lätta. 
Efter jävla mycket om och men så klev jag upp vid halvnio med en skalle full av bomull. Gått på sparlåga i natt, nu vill jag bara hem och däcka samt försöka jobba i helgen. Mår som en påseskit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar