söndag 21 september 2014

En lugn, jätte jätte lugn helg

I torsdags så städa jag upp mitt råtthål till hem, ja efter 1½ vecka sjuk så orkar man inte mer än knappt ta sig till jobbet. Så det var välbehövligt måste jag säga, är rätt nöjd. Fredagen hade jag bokat bastu, och det var himmelskt! Helt fantastiskt, sould food,
Jag och Elfving körde lite SPA känsla på det hela, efter svettande så gick vi upp till mig och lagade middag. Så middag och lite vin, men hann inte få i mig mycket för kände mig skum, yes Berta-Britta på besök som ett brev på posten. Efter att Elfving gick hem vart värken värre och värre och värre. Jag satt seriöst och kallsvettades av all smärta. Somna runt 14. helt slut.
Lördagen, ja jag skulle iväg med kaffebryggaren som slutat fungera, igen *suck* men kom ingenstans, har dock en reserv. Har poppat piller i massor, tacka vet jag citodon!!! Räddare i nöden!
Anyway, har sökt en tjänst på jobbet, yes, skickat CV samt ett personligt brev. Vi får se vad som händer, jag tycker det är extremt svårt att försöka sälja in sig själv.
Jag kan ju göra en lista lång över mina sämre egenskaper men bra, *ehum* man är inte den bästa på det nej. Jag har dock gett det ett ärligt försök och är bara glad av det faktum att jag faktiskt skickade iväg det. Har ju en tendens att överanalysera allt tills det smulas sönder. Denna gång så gav jag tillslut upp, hade nog inte kommit på nåt mer. Så det får brista eller bära. Borde kanske sova. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar