tisdag 9 september 2014

Oh yeah!

Så där jag, nu är jag förkyld och sjuk, fan så jävla irriterande.
Släpa mig till jobbet, och natten har vart sjuktlååååååång, mår som en stor påse skridskor! Mancold, can fuck itself, womancold is here!
Jag har släpat mig fram, tvingat mig att göra det mest nödvändigaste, inget jävla gympass. Det vart heller inga som helst promenader, fan så stört störande!
Och jag har inte tid med det här!!!! Seriöst, jag skulle plocka svamp samt träffa människor, nu ser det fan i mig inte ljust ut alls! Tacka fan för att jag hann rösta i alla fall.
Idag är det muck och det ser ut att bli en jävligt lugndag med sömn och vila, det funkar fan inte att bjukka över människor och smitta ner hela Sverige. På tal om att smitta ner människor, asså fan alla jag känner är sjuka, samt halva bataljonen på jobbet, samt alla andra på bussar och i tuben. Ja, man ska stanna hemma när man är sjuk, men det är ju för dyrt! Seriöst! DYRT! Välkommen till välfärdssverige!
Gud! så jag längtar till min säng! Har fan i mig ont överallt! Jag hoppas, hoppas, hoppas att skiten går över jäääävligt snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar