torsdag 9 oktober 2014

Det är en förbannad djungel

att försöka hitta några vettiga gardiner. Jag har bestämt mig för att ha sådana, efter mycket om och men så blir det nåt,känns dystert på ett sätt, att stänga ut grönskan, men att hitta vettiga gardiner är som sagt en heltidssyssla *suck*
Har asså surfat runt hela förbannade Internet känns det som, gardiner, seriöst?! Ska det vara så svårt!? Tydligen!

Anyway, jag hitta faktiskt en sida som gör helt kostnadsfria besök hemma och är 100% professionella men säkert rövdyra, men tänkte faktiskt att går jag all in så kan jag fan lägga en slant. Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha. Ska faktiskt kolla på ett par inne i staden, men som sagt har inte så höga förhoppningar. Tänkte på persienner, men orka, sedan tycker jag inte ens om persienner!

Nu återstår ett samtal för denna vecka, att boka ett möte med banken. Måsten gör mig illamående i all högsta grad! Jag är verkligen inne på sparlåga delux, är så utarbetad, vill bara ha den där förbannade semestern jag bara kan gå hemma och skrota, titta på hur mycket film som helst, och bara vara, basta.

Hade ett givande samtal med mor också, och håller tummarna för att hon kurerar på sig. Den där förbannade förkylningen härjar ju fritt just nu, så är dunder nojig över att bli dålig igen. Fick ett besök av Nico i går kväll också, det var kul att få sällis några minuter.

Sedan funderar jag på om jag ska spöka ut mig i år, älskar ju maskerader osv. dock så tror jag att jag kommer vara så seg att bara stanna hemma, om jag inte får inspiration till det vill säga. Ja, ja det märker vi. Usch så innehållsrikt inlägg, not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar