fredag 24 oktober 2014

För nån dag sedan

var det ett innerligt kaos, jag skojar inte.
Märkligt hur saker och ting kan ändras som en jävla berg- och dalbana.

Hela denna natt har jag gått och funderat och tänkt på vilket fantastiskt år det faktiskt har varit. Det har ju även gått så fruktansvärt snabbt. Nyss var det för fan början på sommaren och strax är det vinter. Jag har dock hittat ett slags inre lugn, även om man kanske inte uppfattar det när man läser allt skit jag skriver. Men det är så.
Jag trivs så förbaskat bra i min lya, även om det är några saker som ska fixas. Allt inom sin tid. Jag trivs så himmelskt bra med mina älskade vänner och kan nog aldrig beskriva det i ord hur mycket dom/ni faktiskt betyder för mig.

Våren handlade mer eller mindre över att styra upp någon slags fungerande tillvaro i all flyttkaos. Stressade sönder mig själv men tog igen det relativt snabbt.
Träffade lite människor, och lika fort försvann vissa.
Sommaren var het, men präglades av allt för mycket arbete för min del. Den gick i någon gråmassa, kantat med "drama" och i hjärtesorg. Samt i ett flertal skratt och en del sommarhäng.

Hösten har vart händelserik på ett flertal sätt, kommit vissa människor närmare än andra, haft mycket hemmamys, soulfood. Träffat nya samt gamla vänner, vilket bara har gett mig sjukt mycket glädje.
Jag har fått uppleva nya höjder när det gäller ens sexliv. Ja, och då har jag naturligtvis börjat undra vad fan jag har haft för upplevelser förut. Kan säga att det är inte många jag kan ge en eloge till. Ribban är tokhög, och jag tänker ta me fan ta vara på varenda minut kan jag lova. Orgasmer i all ära men det här är taget till någon annan nivå, det går liksom inte ens att beskriva. Holy fucking fuck!
Det är så här det SKA VARA! GOD DAMN IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar